MALI DOM U NAŠOJ ŠKOLI
Autor: Snježana Nižetić, 1. 4. 2016.
Protekla godina u našoj školi je bila važna po mnogo čemu. Jedna od lijepih priča ispričanih radovima djece bila je „Narukvica prijateljstva“, projekt kojega su ostvarila djeca razredne nastave, ali i oni malo stariji. Mali dom je drugo ime za sretnu obitelj napuštene djece u dalekom mjestu Lower Subukia u Keniji, a misiju od 2004.godine vodi najmlađi hrvatski franjevac fra miro Babić. Stvarajući međusobno poznanstvo, a zatim i prijateljstvo s Malim domom, htjeli smo pomoći i našoj djeci. Učili smo ih međusobnoj pomoći i suradnji, prihvaćanju različitosti, pravima djece na školovanje i borbi protiv diskriminacije. Uvodne projektne aktivnosti dale su mogućnost da djeca sama uoče toliko različite uvjete odrastanja djece, stoga ih nije trebalo posebno poticati na empatiju i suosjećanje za potrebe drugih. Razvijajući svijest o poštivanju drugih kultura i običaja, naši su učenici razvijali i svoju kreativnost.
Važna poruka prijateljstva s Malim domom je zahvalnost za vlastite mogućnosti života, ali i naš doprinos u zajednici u kojoj živimo. Bježeći od velikih riječi građanskog i zdravstvenog odgoja i obrazovanja, naučili smo što one ustvari znače. Dali smo maleni dio nas za druge. Drugog smo učinili sretnim.
U fotogaleriji možete pogledati neke od radova i aktivnosti djece. Izdvajamo zajednička druženja, likovni rad za prijatelja „Rainbow of Happiness“, moju slikovnicu za prijatelja „Hello, This is me!“, plesnu koreografiju „Happy“ i „Kad si sretan“, pismo prijatelju i poklon paket za djecu.
Važno je i zahvaliti se svim roditeljima koji su prepoznali želju svoje djece i donirali simboličan iznos za narukvicu prijateljstva.
Više o Malom domu doznajte u prezentaciji u prilogu.
Sve fotografije pogledajte OVDJE
Anita Dujela
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |